Få kunden til at svinge Dankortet.
Kunderne svinger ikke bare Dankortet når de læser om hvor dygtig du er!
Det kræver tillid og 3 andre ting, der skal være på plads inden.
Helt konkret er der 3 ting der er vigtige at have styr på hvis du gerne vil tale til dine kommende kunder, så de har lyst til at svinge Dankortet.
Dine kunder går for så vidt ikke op i hvilken uddannelse du har eller hvilke kurser du har taget og løbende tager.
De kigger på disse 3 ting først:
1. Hvad kan du gøre for mig?
2. Hvordan kan du gøre det?
3. Hvorfor skal jeg vælge dig?
Disse 3 spørgsmål kører helt ubevidst i kunden, når hun læser dine opslag eller dine mails eller, når du fortæller vidt og bredt, på dit website, om hvor dygtig du er og din historie om hvordan alle dine uddannelser og kurser har hjulpet dig!
Inspirerende? Ja for fanden!
Vigtigt? Nej, ikke ret meget!
Hvad skal du gøre i stedet for, når det du plejer at gøre ikke virker?
Du skal have styr på disse 3 ting, så din kunde kan genkende sig selv i det du skriver.
Kunden har en udfordring lige nu som hun gerne vil have hjælp til, og hvis du ikke kan fortælle hende klart og tydeligt at lige netop hendes problem, har du den perfekte og meget unikke løsning på, ja så vil hun lede videre efter en der kan hjælpe hende.
De 3 ting du skal have styr på for at dine kunder bliver klar til at svinge Dankortet er:
1. Din YES! Kunde, hende du gerne vil arbejde med, hvem er hun?
Når hun læser det du skriver får hun en WOW oplevelse og tænker ”Hende vil jeg gerne hjælpes af”
2. Hvad er dit budskab?
Er det klart og tydeligt nok, og får du det kommunikeret godt nok ud så, når din YES! Kunde læser det tænker, ”Did you read my mind?”
3. Hvorfor skal kunden vælge dig fremfor dine konkurrenter?
Hvad gør du der er forskelligt/anderledes i forhold til andre, der laver det samme som dig?
Hvordan kan du eventuelt udtrykke hvad, der er unikt ved dig, hvilke superpowers har du, kan du om hvordan du bruger alle dine uddannelser og kurser, har du sat dem sammen til en speciel behandlingsform, som kan målrettes din YES! Kunde?
Når du har styr på disse 3 ting så vil du se en ændring på dine opslag og mails. I stedet for likes og hjerter vil du begynde at få spørgsmål og endda kunder der rækker ud til dig og vil have hjælp af dig.
Fordi, når du taler til din kunde så hun ikke er i tvivl om at du kan hjælpe hende, så nøjes hun ikke med at ’like’ dine opslag men hun bliver oprigtigt interesseret og vil henvende sig til dig for hjælp.
Hvis dette taler til dig, så har jeg lavet et 4 ugers forløb, der handler om at skalere din business og hvis det skal kunne lade sig gøre, så kræver det selvfølgeligt at du får den mængde kunder igennem, der kræves for at nå din første million eller mindre kan også gøre det.
Hvis du vil med kan du tilmelde dig lige her.
Jeg hjælper kvinder, der drømmer om at starte egen virksomhed, med at komme stærkt fra start så de kan realisere deres drøm uden at de skal kvitte deres job